Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_www-mag.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 14:21:22 MET DST

"Leszek A. Szczepanowski" wrote:

> Czegoś takiego jeszcze nie widziałem :) Żeby ptak kalał
> własne gniazdo. Nie żebym był złośliwy, ale poprzednie

Bo ja wiem? Jak się takie plany układa, to wszystko wydaje się proste, a
biznesplan czarno na białym wykazuje, że już za miesiąc będzie góra
kasy. A potem życie to weryfikuje...

> miejsce pracy Michała (t.j. redakcja Bajtka), też zostało
> rozwiązane/zbankrutowało :))

Ale to nie moja wina ;-) Ja tam nie byłem w zarządzie... Zresztą na B.
najwięcej stracili goście, którzy przyjęli tytuł jako zastaw za
pożyczki.

--
[msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]