Re: bylo: Re: Likwidacja Internetu przez TPSA 0202122

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 18:47:34 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote in message <70nm4c$pju$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>no nie wiem jak Polsce, ale jak widzialem kiedys w usia, to tam wlasnie tak
>robia - nie przydzielaja IP do modemu, tylko do konta. dzieki temu dostep
>nie jest anonimowy. Naiwnie myslalem, ze w .pl tak robia wszyscy poza
>0202122, gdzie wlasnie jest anonimowosc ?

Po pierwsze skad mam wziac tyle adresow IP? - a moze nie zrozumialem o co Ci
chodzi.
Po drugie, IP przewaznie jest przydzielane dynamicznie, w koncu DHCP do
czegos ma sluzyc.
Po trzecie, istnieje cos takiego jak logi systemowe, ktore umozliwiaja
identyfikacje.
Ogolnie, u wiekszosci providerow nie mozna mowic o anonimowosci.
---mgb