Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 12:58:51 MET DST

On Thu, 22 Oct 1998, Maciek Sniezek wrote:

> Ty nie bluznij. Wiekszosc z nas - a przynajmniej ja - na
> 'Komputerze' i 'Bajtku' sie wychowala, traktujac niemalze
> jak Biblie. Istnial (na moje oko) ponad 10 lat, to chyba
> bez sensu nazywac go 'majacym minimalne szanse
> powodzenia' :))

Ależ ja wcale nie neguję wychowawczej roli Bajtka/Komputera/
X-ksa (tak, było coś takiego), czy innego pisma z "tamtych"
czasów... Sam mam wszystkie numery Bajtka, łącznie z tymi
gazetowymi :)) Bodajże Komputery też mam wszystkie...
Ale moje stwierdzenie było takim sobie żartem, że tam gdzie
Michał pracuje, to sie to rozpada :) Może niezbyt udanym,
ale jednak :)) Mam nadzieję że się Michał nie obrazi :)))

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |