Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Michal Szokolo (msz_at_www-mag.com.pl)
Data: Thu 22 Oct 1998 - 19:52:29 MET DST

"Leszek A. Szczepanowski" wrote:

> Ależ ja wcale nie neguję wychowawczej roli Bajtka/Komputera/
> X-ksa (tak, było coś takiego), czy innego pisma z "tamtych"
> czasów... Sam mam wszystkie numery Bajtka, łącznie z tymi
> gazetowymi :)) Bodajże Komputery też mam wszystkie...

To były czasy... Jak np. firma przysłała modem do testowania równo na
Gwiazdkę :-) A potem przyszedł rachunek na więcej niż zarabiałem - ale
obdzwoniłem wszystkie BBS-y w Polsce...

> Ale moje stwierdzenie było takim sobie żartem, że tam gdzie
> Michał pracuje, to sie to rozpada :) Może niezbyt udanym,
> ale jednak :)) Mam nadzieję że się Michał nie obrazi :)))

grrrrrrrrryzł będę ;-)

Hmm, na tym można zrobić interes.

Jest tu ktoś chętny załatwić mi dobrze płatną posadkę w firmie, której
ŹLE życzy? :-)))))) Albo sponsorować mnie, żebym się nie zatrudniał u
niego? :-> Oczekuję na propozycje...

A może wyświadczę ludzkości przysługę i zatrudnię się w M$? 3-4 lata (to
bogata firma...) i Bill będzie bankrutem ;->

--
[msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726] The one and only plaYtboy :-)