Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Fri 23 Oct 1998 - 00:40:07 MET DST

Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl) wrote on Thu, 22 Oct 1998 10:58:51 +0000:

LAS> Ależ ja wcale nie neguję wychowawczej roli Bajtka/Komputera/
LAS> X-ksa (tak, było coś takiego), czy innego pisma z "tamtych"
LAS> czasów... Sam mam wszystkie numery Bajtka, łącznie z tymi
LAS> gazetowymi :)) Bodajże Komputery też mam wszystkie...

Maniak :-)

Ja mam zdaje się tylko pierwsze 5 roczników obu, ale obecnie leżą gdzieś
pod szafą. (tak, te 4 gazetowe też, do których zdobycia konieczne było
najpierw doprowadzanie najbliższej kioskarki do szału codziennym pytaniem
"był już?", a następnie szalony rajd po mieście na rowerze marki Pelikan,
żeby znaleźć ten kiosk RUCHu, w którym jeszcze nikt inny tego numeru nie
kupił). Może kiedyś w Wolnej Chwili do nich znowu zajrzę, przypomnieć
sobie jak to drzewiej bywało :)

LAS> Ale moje stwierdzenie było takim sobie żartem, że tam gdzie
LAS> Michał pracuje, to sie to rozpada :) Może niezbyt udanym,
LAS> ale jednak :)) Mam nadzieję że się Michał nie obrazi :)))

Dlaczego Michał jeszcze nie złożył podania o pracę w NASK?

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz, Work: (071) 3202636, tsurmacz_at_ict.pwr,wroc.pl
  |__(____/     "Life is complex. You know - part real, part imaginary."