Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_iko.zakopane.top.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 19:13:08 MET DST

Kamil Sumara napisal(a):
[...]
: Pierwsza firma to Ternet - wydawala sie pewna firma poniewaz nalezala
: do jednych z najwiekszych w kraju oraz szybko sie rozwijala w calym
: kraju zakladajc coraz nowsze regionalne oddzialy (o ile mi wiadomo
: czesc z nich bylo niezaleznymi firmami dzialajacymi pod nazwa Ternet
: na zasadach franchaisingu). Niestety nie uratowalo to przed
: niespodzianka.

O ile mi wiadomo było to spowodowane "wojnami na górze"
Zresztą z prawie wszystkie dawne oddziały Ternetu są teraz
oddziałami/węzłami TopNetu. Tak że nie można tu mówić o
zaprzestaniu działalności.

--
Daniel Podlejski  underley_at_zakopane.top.pl
http://underley.zakopane.top.pl/