Re: Czy ISP w Polsce to dobry interes?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 19:43:54 MET DST

Steven Jurczyk wrote:

> Na zachodzie np. taki AOL czy CompuServe zajmuja sie praktycznie tylko
> komutowanym dostepem - jest to ich standartowy produkt o ustalonej cenie na
> caly kraj, w ktory pakuja kupe kasy na reklame, kupe kasy w rozwoj... kupic
> produkt jest bardzo latwo (dzwonisz na infolinie, dostajesz bezplatny cd z
> softem ktory wszystko ci zainstaluje zadajac jedynie numeru karty
> kredytowej)... No i takie firmy maja po kilka milionow user'ow...

A ja myslalem, ze te firmy zajmuja sie rowniez tworzeniem serwisow
informacyjnych, forow dyskusyjnych i obsluga poczty eleltrkocznej... ale
moze sie myle?

> Natomiast nie oplaca sie byc malym ISP ktory robi wszystko i nic...Jest
> kilka firm w Polsce ktore na tym wychodza... glownie tych o wyzszych lotach
> (wysokie ceny, grupa panow w garniturkach co lataja po firmach i zalatwiaja
> umowy etc)... ale to jest tylko kilka...

W Polesce jest za duzo ISP, podobnie jak taksowek w Warszawie. Ale to
ISP musza zmadrzec i zdecydowac, czy moze nie warto robic cos innego
albo sie troche skonsolidowac....

Jaroslaw Zielinski