Re: co sie dzieje z dom.vr.pl ???

Autor: Marcin Wójcik (marcinw_at_medianet.pl)
Data: Wed 21 Oct 1998 - 22:05:12 MET DST

Daniel Podlejski <underley_at_iko.zakopane.top.pl> wrote:

: : Pierwsza firma to Ternet - wydawala sie pewna firma poniewaz nalezala
: : do jednych z najwiekszych w kraju oraz szybko sie rozwijala w calym
: : kraju zakladajc coraz nowsze regionalne oddzialy (o ile mi wiadomo
: : czesc z nich bylo niezaleznymi firmami dzialajacymi pod nazwa Ternet
: : na zasadach franchaisingu). Niestety nie uratowalo to przed
: : niespodzianka.

: O ile mi wiadomo było to spowodowane "wojnami na górze"
: Zresztą z prawie wszystkie dawne oddziały Ternetu są teraz
: oddziałami/węzłami TopNetu. Tak że nie można tu mówić o
: zaprzestaniu działalności.

Oprócz warszawskiego zdaje się, który jest teraz własnością pewnej firmy na M.
;)

M.

--
Marcin Wójcik