Re: Internet dla bezrobotnych bylo Re: Plany Optimusa

Autor: Grzegorz Staniak (spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 18:03:10 MET DST

On Tue, 06 Oct 1998 16:43:58 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

[...]

>Jedyna kase na Internecie robia firmy telekomunikacyjne, a podajac adres
>e-mail zamiast telefonu, faksu jestes jak bezrobotny, ktorego nie stac
>na telefon.
>
>e-mail to nie ersatz telefonu, ani namiastka.
>e-mail to kontakt dla tych, ktorych nie stac na telefon.

Ha, ha, ha :))) Bardzo radykalne stwierdzenie, niestety, rownie
nieprawdziwe. Podaj mi prosze sposob na udzial w listach dyskusyjnych
przez telefon albo zalaczanie binariow do rozmowy telefonicznej, albo
telefoniczne uslugi typu "push"... Nie popadajmy w skrajnosci. To sa po
prostu rozne media i trzeba byc swiadomym tych roznic.

--
Grzegorz Staniak
<spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po>