Prosba

Autor: Anna Anuszewska (A.Anuszewska_at_tch.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 11:48:00 MET DST

Witam,
Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, ktora dotyczy spolecznych
oddzialywan Internetu. Chcialabym wzbogacic ja o materialy badawcze stad
tez zwracam sie z ogromna prosba o pomoc w tym przedsiewzieciu.
Bardzo serdecznie prosilabym o przesylanie mi swoich przeslen na
ponizsze pytania:
1/ Jakie Twoim zdaniem najstotniejsze zagrozenia niesie za soba
Internet. Jakim
szkodliwym zjawiskom sprzyja ?
i z drugiej przeciwstawne opinie:
2/ Jakie korzysci dla spoleczenstwa sa zwiazane z funcjonowaniem
Internetu ???
Chodzi mi o wplyw na spoleczenstwo w sferze kultury, jezyka, stosunkow
miedzyludzkich, obyczajow itp.
Z gory serdecznie dziekuje,
Prosze o wysylanie swoich opinii na moj e-mail a.anuszewska_at_tch.com.pl