Re: Prosba

Autor: Grzegorz Sapijaszko (sapi_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 21:36:16 MET DST

Tue, 13 Oct 1998 11:48:00 +0200, Anna Anuszewska
<A.Anuszewska_at_tch.com.pl> pisal:

>Witam,
>Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej, ktora dotyczy spolecznych
>oddzialywan Internetu. Chcialabym wzbogacic ja o materialy badawcze stad
>tez zwracam sie z ogromna prosba o pomoc w tym przedsiewzieciu.
>Bardzo serdecznie prosilabym o przesylanie mi swoich przeslen na
>ponizsze pytania:

Pani Aniu, prosze sie nie obrazic, jesli mowie (pisze) o rzeczy dla
Pani oczywistej - polecam archiwa list polip i isoc-pl (z wczesnych
czasow tworzenia sie PSI) -> powinne byc gdzies na serwerze
man.lodz.pl. Analiza ukazujacych sie tam listow/postow powinna
wzbogacic Pani przemyslenia nt roli Sieci w zyciu jej uzytkownikow,
oraz na wplyw uzytkownikow na zycie (w) Sieci.

Pozdrawiam,
Grzesiek

---
Grzegorz Sapijaszko, sapi_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl
           grzegorz.sapijaszko_at_pldol.mail.abb.com
   tel: (+48 71) 565136, fax: (+48 71) 558560