Re: Anonimowosc

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 10:57:31 MET DST

> Nie jestem specjalista od marketingu.
Wiedzy technicznej takze Pan nie posiada.

> Nie, usiluje zachowac realia cywilizacji ludzkiej - dla Internetu, ktory
> jest jej czescia - w ktorej osoba wypowiadajaca swoje poglady przyjmuje
> za nie odpowiedzialnosci. Anonimy tego nie robia. Przyklady - w archiwum
> tej grupy i w pratycznie kazdej innej.
O! Ja czegos nie rozumiem. Niedawno rzucal Pan oskarzeniami poslugujac
sie moim prawdziwym nazwiaskiem i prawdziwa nazwa mojej firmy, a gdy
poprosilem o dowody zamilkl Pan, a teraz dowiaduje sie, ze usiluje Pan
"zachowac realia cywilizacji ludzkiej - dla Internetu". Zaczynam rozumiec
o jakie realia Panu chodzi.

W <3618E07A.62D84EC4_at_winter.info.pl> Napisal Pan:

----
> Co zawinilo - listserv, bramka mail-news??? Kogo scigac???
Po czesci masz racje, po czesci nie. Nie cos, tylko ktos - Artur
Grzymala i jego program - czytnik grup dyskusyjnych. Niestety, sam
winowajca nie raczyl dotychczas wyjasnic, dlaczego tak postepuje.
Jaroslaw Zielinski
----
Prosilem Pana kilkukrotnie o dowod. Nie potrafil Pan tego udowodnic, wiec
poprosilem o przeprosiny. Nadal na nie czekam.
Wracajac do tematu dyskusji. Popieram postawe wszystkich anonimow. Uzywanie
prawdziwego nazwiska konczy sie bezpodstawnymi oskarzeniami i
najprawdopodobniej donosami. Najdziwniejsze jest to, ze odsetek kiepskich
i nieodpowiedzialnych dyskutantow jest chyba najwiekszy wsrod zagorzalych
oredownikow netykiety. Normalny czlowiek nie potrzebuje netykiety, ma
przymioty, ktore zastapia najlepsza jej odmiane.
Pozdrawiam,
Artur Grzymala