Re: Anonimowosc

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 17:25:28 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Wiedzy technicznej takze Pan nie posiada.

Dziekuje.

> Niedawno rzucal Pan oskarzeniami poslugujac
> sie moim prawdziwym nazwiaskiem i prawdziwa nazwa mojej firmy, a gdy
> poprosilem o dowody

Dowody czego?

> Po czesci masz racje, po czesci nie. Nie cos, tylko ktos - Artur
> Grzymala i jego program - czytnik grup dyskusyjnych. Niestety, sam
> winowajca nie raczyl dotychczas wyjasnic, dlaczego tak postepuje.

Nie wyjasnilem? Warto sprawdzic archiwum polipa, tu nawet do DejaNews
siegac nie trzeba...

Jaroslaw Zielinski

PS. Dla niezorientowanych: posting, na ktory odpowiadam, jest
odpowiedzia Artura Grzymaly na moj posting zamieszczony na
pl.listserv.dziennikarz. Posting tamten nie dotyczyl ani Artura Grzymaly
ani jego firmy.