Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 16:44:49 MET DST


On Thu, 8 Oct 1998, Jaroslaw Zielinski wrote:

> Marketing prowadzi do zwiekszenia sprzedazy, by uzyskac fundusze na
> lepszy technicznie produkt, popatrz na to w ten sposob.

Patrzac na najlepiej widoczny przyklad tego, co moze marketing
(Microsoft), nie bardzo widac, zeby powodowalo to znaczacy wzrost jakosci
produktu. A jak sie to jeszcze porowna z jakoscia linuxa przy jego zerowym
(w porownaniu z Microsoftem) marketingu, dochodzimy do wniosku, ze
marketing prowadzi do zwiekszenia sprzedazy, by uzyskac wiekszy zysk. I
tyle.

        Jacek Zapala



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:16:31 MET DST