Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 15:24:33 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> tia. Przy czym może nie tyle bardziej wiarygodnie, co z większą ilością.
> Z wiarygodnością jest tu jeszcze gorzej niż z liczeniem użytkowników
> Internetu.

Nie bardzo. Mamy tu medium komunikacji - Internet, ktory dociera do
wiekszosci uzytkownikow Linuxa, mamy sposob przeprowadzenia badania -
ankieta via e-mail, moze to byc z czasem badanie na tyle znane, ze
zbierze dane z wiekszosci miejsc, znow dzieki Internetowi i moze takze
wzmiankom w prasie?

> A argumenty marketingowe... Przyznam się, że nie mi osobiście nie zależy
> na Linusowym World Domination... ;-)))

Nie zalezy ci rowniez na wiekszej liczbie programow na Linuxa? Im wiecej
bedzie uzytkownikow Linuxa, tym Linux bedzie lepszy. Gdzies ja widzialem
takie haslo "where everyone is considered as beta tester"... Marketing
prowadzi do zwiekszenia sprzedazy, by uzyskac fundusze na lepszy
technicznie produkt, popatrz na to w ten sposob.

Jaroslaw Zielinski