Re: Malo kto Linuxa

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 02:01:45 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 8 Oct 98 o godz. 20:15, Robert Maron napisal(a):

:> : PS. Rowniez dla celow merketingu Linuxa w Polsce.
:> a co mnie to obchodzi?
:>
:> Jarku: podobna do mojej postawe prezentuje zapewne wielu adminow; w kazdym
:> razie ja mam ciekawsze rzeczy do roboty...
: Jarek ma po trochu racje.
: Ja np. krytykujac publicznie Windows, co ciagle robie ;), powinienem moc
: wskazac - np. moim studentom - sensowna alternatywe; bardzo chcialbym, zeby
: ta alternatywa byl Linux, ale na razie z czystym sumieniem nie moge go
: polecac jako alternatywy, poniewaz nie ma pod Linuxa tego oprogramowania,
: ktorym dysponuje przecietny uzytkownik windy. Juz pal diabli rozne offisy,
: choc oczywiscie chcialbym zeby byly, i to najlepiej darmowe; ale takie np.
: encyklopedie multimedialne - zeby to uruchomic musisz miec winde (albo
: Macintosha).

Możesz z grubsza opisać czego potrzebujesz ?

kloczek

Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*