Re: Malo kto Linuxa

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 01:25:37 MET DST

On 8 Oct 98 18:56:43 GMT, Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 8 Oct 98 o godz. 20:15, Robert Maron napisal(a):
: > : PS. Rowniez dla celow merketingu Linuxa w Polsce.
: > a co mnie to obchodzi?
: > Jarku: podobna do mojej postawe prezentuje zapewne wielu adminow; w kazdym
: > razie ja mam ciekawsze rzeczy do roboty...
: Jarek ma po trochu racje.
: Ja np. krytykujac publicznie Windows, co ciagle robie ;), powinienem moc
: wskazac - np. moim studentom - sensowna alternatywe; bardzo chcialbym, zeby
: ta alternatywa byl Linux, ale na razie z czystym sumieniem nie moge go
: polecac jako alternatywy, poniewaz nie ma pod Linuxa tego oprogramowania,
[...]

zdaje sobie sprawe z tego, nawet zastanawialem sie, czy tego wyraznie nie
napisac :)

ale - pragnalem podkreslic to, ze wielu ludzi ma podejscie do oprogramowania
bardzo rzeczowe - korzystamy z niego, wybieramy najlepsze, ba! protestujemy,
gdy ktos mowi, ze gorsze jest lepsze; lecz nie jestesmy dzialem marketingu
jakiejs firmy...

[... wywod, z ktorym zgrubsza sie zgadzam i do kotrego podobny moglem
napisac ...]

: Oto dlaczego uwazam ze "marketing" Linuxa jest potrzebny.

tak
wiec niech go ktos robi...

robert (p.o. administratora)

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
- Ty, on leci - stwierdził z zainteresowaniem Smok Zygmunta.