Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 16:14:33 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> może. Ale nie koniecznie. Przy czym problemem jest serwerowość Linuksa...
> Czy jeśli cała poczta elektroniczna w dość dużym (=~ 100 oddziałów, różnej
> wielkości od 15 osób do 300) przedsiębiorstwie chodzi na Linuksie to
> czy wszyscy są jego użytkownikami?

Nie. Mamy tu x uzytkownikow poczty elektronicznej chodzacej na serwerzy
linuxowym i 1 czy wiecej serwerow linuxowych nieinternetowych, jesli nie
ma bramki. Takie sprawy mozna rozstrzygnac w pierwszych badaniach.

> Jarku... Zrozum, takie badanie jest tyle samo warte co LinuxCounter.

Jasne, mam nadzieje ze znasz lepszy sposob a przynajmniej nie powiesz:
to lepiej nie miec zadnego.

> Linux == jądro. GNU Linux/linux == jądro + biblioteki +
> programy == dystrybucja.

Im wiecej bedzie uzytkownikow jadra Linuxa i dystrybucji linuxa, tym
Linux bedzie lepszy. Im wiecej programow bedzie na Linuxa, im wiecej
sprzetu bedzie on rozpoznawal - tym bedzie lepszy.

> nie mogę. Bo zwiększenie sprzedaży w GNU światku nie przekłada się
> generalnie na lepszy produkt.

To bardzo niedobrze. Oznacza to, ze rozwoj systemu operacyjnego bedzie
opieral sie na dobrych checiach i dotacjach. Wlasnie opisales ujemne
strony pierwszego skladnika.

Jaroslaw Zielinski