Re: Malo kto Linuxa

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 18:40:14 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Nie. Mamy tu x uzytkownikow poczty elektronicznej chodzacej na serwerzy
> linuxowym i 1 czy wiecej serwerow linuxowych nieinternetowych, jesli nie
> ma bramki. Takie sprawy mozna rozstrzygnac w pierwszych badaniach.

O właśnie... A teraz jak to się ma do sytuacji, kiedy jeden serwer
Linuksowy działa jako serwer WWW/poczty/newsów/routing/masquerading itp,
ale na NT już nie daje się tego zrobić (bo wydajność, bo się wersje
gryzą, bo jeden program nie lubi drugiego itp). Wychodzi, że im system
jest mniej efektywny tym częściej go kupują?
>[...]
>
> To bardzo niedobrze. Oznacza to, ze rozwoj systemu operacyjnego bedzie
> opieral sie na dobrych checiach i dotacjach. Wlasnie opisales ujemne
> strony pierwszego skladnika.

Tylko przy założeniu, że platforma GNU jest platformą tylko dla
oprogramowania GNU, a to jest nieprawdą.

Ponadto znam conajmniej jeden produkt najlepszy w swojej dziedzinie,
który powstał prawie wyłącznie na dobrych chęciach. :-)

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND