Re: Malo kto Linuxa

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 10:15:37 MET DST

On Thu, 08 Oct 1998 07:36:18 +0100, Jaroslaw Zielinski
<jz_at_winter.info.pl> wrote:

>Wszystkie wersje Microsoft Windows w porowananiu z wszystkimi wersjami
>Linuxa. Dane Data Pro (250 mln), LinuxJournal (5 mln), Linux Counter i
>RedHat (7 mln), z artykulowo o Linuxie dostepnych w Internecie, raczej z
>lata, wiec mozemy im doliczyc z 10-15 procent. Wskazuja, ile mniej
>wiecej w tej chwili jest komputerow z oboma systemami, jesli dodamy do
>tego dynamike wzrostu, bedziemy mieli odpowiedz na pytanie, ile "malo
>kto".

NIe pomyliles wasc aby liczby sprzedanych kopi z liczba instalacji?
NIe zapominaj ze porownujesz sprzedaz licencji (scisle policzone
legalne instalacje) z dystrubucja kopi oprogramowania pod GPL glownie
- tu na kopie moze wypadac i kilkanascie instalacji, na usera - po
kilka, a Linux Counter zlicza tylko tych ktorzy laskawie sie
ujawnili...

Cos mi to wszystko zajezdza bledami metodologicznymi...

Darek