Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:48:14 MET DST

Robert Richard George 'reptile' Wal napisał:

>On 98.10.06 Marek Baczek pressed the following keys:

[...]
>Czy ja jestem tak
>genialny, że w przeciwieństwie do MS wiem, co to jest drzewiasta struktura
>mirrorów, czy MS jest tak ograniczone? Jakoś świat free oprogramowania
>radzi sobie z tym znakomicie i nie jest to tylko spowodowane różną ilością
>użytkowników tych systemów.
>
>Gad

Poczytajcie sobie http://www.microsoft.com/backstage/default.htm.
Oprócz zdjęcia dwóch panów o nie do końca określonych preferencjach
seksualnych ;) można znaleźć tam szczegółowe informacje o engine
Microsoft.com. Całość napisana jest w znanym wszystkim stylu :), ale
poruszono tam również kilka rzeczywiście interesujących zagadnień.

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting