Re: A propos Microsoftu

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:53:46 MET DST

Jaroslaw Rafa napisał:

>Trzy uwagi a propos goracej dyskusji o Microsofcie i Internecie, ktora tu
>ostatnio rozgorzala:
>
>1) I mnie, chociaz nie lubie Microsoftu, zdarzylo sie popelnic strone WWW nie
>tyle moze "MSIE-only", co "best viewed with MSIE". Jak chcecie zobaczyc
>dlaczego, to zajrzyjcie na http://www.wsp.krakow.pl/struktura.html (najlepiej
>przy pomocy MSIE of coz ;-)).

Ten sam efekt jak na powyższej stronie można zrealizować w NN4, ale IE4
rzeczywiście o wiele lepiej niż Netscape obsługuje DOM, CSS, DHTML i
kilka innych rzeczy. Ale ten wątek lepiej kontynuować na pl.comp.www.

>Ten DOM to naprawde nieglupia rzecz i szkoda ze
>Netscape tak tego nie zaimplementowal... Probuje zrobic te strone tak, zeby
>dzialala tez pod Netscapem, ale dynamiczny HTML Netscape'a wydaje mi sie
>strasznie zagmatwany i niekonsekwentny w porownaniu z bardzo jednolitym i
>jasnym modelem Microsoftu (naprawde!). Jednak nie we wszystkim mozna
>Microsoftowi odmawiac zaslug...

Prawda.

>2) A jak chcecie zobaczyc cos smiesznego a propos Microsoftu, to zajrzyjcie
>pod http://www.wsp.krakow.pl/~raj/microsoft.jpg i
>http://www.wsp.krakow.pl/~raj/bill.jpg ;-)

Widziałem już kilkadziesiąt tego typu obrazków, lepszych lub gorszych,
ale akurat te są rewelacyjne.

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting