Re: DNS: utrzymanie domen (fwd)

Autor: Michal Jaskolski (Michal_at_A1.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 00:43:05 MET DST

Artur Grzymala napisał:

>: Pan z dzialu handlowego powiedziel ze to nie jest tak, ze te oplaty
>: sa zwiazane w wielkimi kosztami utrzymania domen przez NASK
>Rozmawialem na ten temat z dyrektorem NASK, tez mowil o ogromnych kosztach
>utrzymania domen, o dobrze spolecznym itd. Rzeczywiste koszty utrzymania
>domen sa bardzo niskie. Ciekawe, co ten NASK finansuje a tych pieniedzy.

[...]

Pozwoliłem sobie dokonać niezbyt skomplikowanych obliczeń w oparciu o
statystyki NetNames. Otóż jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, w
przyszłym roku NASK uzyska za "utrzymanie" domen sumę rzędu 3 000 000 zł
(30 starych miliardów). Sprzęt i pensje obsługi zapewne koszują trochę
mniej :)

Michał Jaskólski

--
SWL Media - http://www.swlmedia.pl/ - tel. 0-501 011-785
Internet: serwisy WWW / reklama i promocja on-line / konsulting