Re: (Fwd) Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 17:38:38 MET DST

On 98.10.06 Marek Baczek pressed the following keys:

> Robert Richard George 'reptile' Wal wrote in message
> <19981006130021.A6267_at_reptile.eu.org>...

> Kompletny mirror www.microsoft.com jest NIEMOZLIWY do wykonania ze wzgledu
> na objetosc i wielkosc aktualizacji, czego dowodem sa "mirrory" europejski i
> azjatycki.

Tak. Ostatnio coś podobnego usłyszałem również od ludków z CDDB, ale
wypowiadanie takich opinii dowodzi jedynie niekompetencji. Formułowanie
takich opinii natomiast dowodzi braku podstawowej wiedzy. Czy ja jestem tak
genialny, że w przeciwieństwie do MS wiem, co to jest drzewiasta struktura
mirrorów, czy MS jest tak ograniczone? Jakoś świat free oprogramowania
radzi sobie z tym znakomicie i nie jest to tylko spowodowane różną ilością
użytkowników tych systemów.

,,Mirrory'' europejski i azjatycki są tylko dowodem ,,jakości''
oprogramowania do tego używanego i braku wyobraźni ludzi je tworzących i nim
zarządzających.

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--