Re: DNS: utrzymanie domen (fwd)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 14:12:23 MET DST

 Michał> Artur Grzymala napisał:
> [...]

 Michał> [...]

 Michał> Pozwoliłem sobie dokonać niezbyt skomplikowanych obliczeń w
 Michał> oparciu o statystyki NetNames. Otóż jeśli sytuacja nie ulegnie
 Michał> zmianie, w przyszłym roku NASK uzyska za "utrzymanie" domen
 Michał> sumę rzędu 3 000 000 zł (30 starych miliardów). Sprzęt i pensje
 Michał> obsługi zapewne koszują trochę mniej :)

Szczególnie, że NASK o finansowanie większości swoich przedsięwzięć
występuje do KBN.

Który nie wiedzieć czemu promuje i finansuje (na dużą skalę!) tą firmę,
zaś innych dostawców internetu nie.

pozdrawiam,

--
Jan Rychter                                               RG Studio
Doradztwo Linux/UNIX, mikroserwery Cobalt Qube,    Limanowskiego 23