Potrzeba zablysnienia

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 23:10:49 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> : (to bylo do Artura Grzymaly, nie zauwazylem, ze wpadl wraz ze swoim
> : genialnym programem na tak genialny pomysl przeslania jeszcze raz mojego
> : postingu i dopiero jego wlasna uwaga mi to uswiadomila)
> Z ta genialnoscia programu to drobna przesada. Nie jest az tak pomyslowy.
> Szczerze mowiac, robi tylko to co mu kaze. Ani mniej, ani wiecej.

Ale moze wyjasnisz jednak, dlaczego przerzucasz cudze postingi miedzy
grupami dyskusyjnymi tylko po to, by zablysnac swoim dowcipem? Wiesz,
gdzies jest granica tego, co mozna robic w grupach dyskusyjnych i
uzywajac mojego postingu w takich sposob do swoich celow wlasnie ja
przekroczyles. Przy okazji zlamales prawa autorskie, ale to juz male
piwo przy tym, prawda?

Nie bardzo mnie obchodzi, dlaczego probujesz za wszelka cene uniknac
rozpoznania tego, co robi twoja firma i co ty w niej robisz, a takze
dorabiac do tego idelogie i robic z siebie bojownika przeciw NASK. Ale
udalo ci sie takim dzialaniem doprowadzic do tego, ze jestes tu
lekcewazony, a ja (a pewnie nie tylko ja) nigdy bym nie polecil twojej
firmy nikomu w zadnej usludze zwiazanej z Internetem, a juz szczegolnie
wykupowania sobie domeny czy tez poddomeny w co.pl. Co wiecej, szczerze
wspolczuje tym cos czterem firmom, ktorej juz to zrobily, bo chcac
niechcac twoja slawa opromienila rowniez je.

Jaroslaw Zielinski