Re: Potrzeba zablysnienia

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 01:30:52 MET DST

: Fakt prawdziwy.
Gratuluje sformulowania. Niestety jest ono bez zwiazku z tym co napisalem.
Czy nieprawda jest to, co napisalem w poprzednim poscie?

: ...o podejrzanie podobnej tresci. Niestety, wedlug mnie ten, kto wysyla
: posting w moim imieniu i nie jest przypadkiem mna - to podszywa sie pode
: mnie,
To przeczytaj post: <80oS1.66$lm1.7980_at_news.tpnet.pl> i napisz, w ktorym
miejscu sie pod ciebie podszywam. Za naglowek postu przeprosilem w nastepnym.

: a uwazam to razace naruszenie zasad korzystania z grup
: dyskusyjnych.
Ciekawe, za co uwazasz bezpodstawne zarzuty pod moim adresem.

: Rowniez ten, kto podpisuje moim nazwiskiem posting, ktory
: ukazuje sie na innych grupach i pod innym tytulem i dopisuje do niego
: jakas tresc
Za naglowek postu przeprosilem w nastepnym. Przeczytaj go jeszcze raz i
napisz, w ktorym miejscu sie pod Ciebie podszylem.

: lamie w ten sposob moje prawa autorskie
Dokladnie, w ktorym miejscu - dokladny cytat calego postu.
Poprosze o dowod na lamanie praw autorskich.

: Tlumaczysz to skutkami dzialania swojego programu,
Wywalenia sie programu czyli skutkami chwilowej awarii.

: ktory jak widac nie tylko lamie watki
Poprosze o dowod na lamanie watkow i definicja watku.

: Dla mnie jednak jest to skutek dziwacznego przerzucania postingow
: pomiedzy grupami.
Poprosze o dowod. Pokaz mi post na pl.listserv.polip, ktory jest
identyczny z wyslanym przez Ciebie na pl.listserv.dziennikarz postem
<361A0260.4ABABAF3_at_winter.info.pl>.

: Moj posting, gwoli wyjasnienia, nie dotyczyl Internetu polskiego w
: szczegolnosci, warto bylo jednak przesledzic caly cytat, zanim go
: skomentowales.
Czy w tamtym poscie nie pisales o zachowaniach Polakow w internecie?

: Publikowane listy od NASK i kilkakrotne PS, odpowiedzi na te listy,
: rozwazania o prawnikach (prawniczkach).
Opisy moich osobistych doswiadczen z ta firma. To nie jest dowod.

: Sadzac po mojej odpowiedz, do konca. Naprawde rzadko mi sie to zdarza.
: Wiekszosc ludzi, z ktorymi dyskutuje - szanuje.
Ja natomiast nie szanuje ludzi, ktorych niewiedza i chamstwo pozwalaja
na obwinianie nieznanych im blizej osob. Zeby ulatwic Ci myslenie
niedokladny cytat z jednego z Twoich postow "Artur Grzymala jest przyczyna
niepoprawnego dzialania bramki news<->mail"

: obejrzalem sobie dane NsInfo dotyczace domeny co.pl.
Twoja niewiedza nie moze byc traktowana jako dowod.

: A swoja droga, to nie wpadlbym
: na pomysl zarejestrowania firmy w domenie sp.zoo.pl, ale dowodzi to
: tylko zapewne jak uboga jest moja wyobraznia,jesli chodzi o to, co
: jeszcze moze zdarzyc sie w Internecie...
Napisz o swojej ograniczonej wyobrazni do Piotr_at_Pol-Assistance.spzoo.pl
lub abnet_at_abnet.spzoo.pl lub serwis_at_auto-bemowo.spzoo.pl.

Wnioski:
Nie wiesz co to jest fakt, dowod, wniosek. Twoja wiedza na temat zasad
funkcjonowania uslug sieciowych jest wystarczajaca jedynie do formulowania
obelg pod moim adresem.

Przepros za wszystkie brednie, ktore napisales.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala