Re: Potrzeba zablysnienia

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 22:40:41 MET DST

: Ale moze wyjasnisz jednak, dlaczego przerzucasz cudze postingi miedzy
: grupami dyskusyjnymi tylko po to, by zablysnac swoim dowcipem?
Fakt: odpowiedzialem na Twoj post, ktory zawieral stwierdzenia dotyczace
      polskiego internetu, a odpowiedz wyslalem na grupe, z ktorej
      pochodzil oraz na grupe o Polskim internecie.

: gdzies jest granica tego, co mozna robic w grupach dyskusyjnych i
: uzywajac mojego postingu w takich sposob do swoich celow wlasnie ja
: przekroczyles.
W jaki sposob i do jakich celow. Wiem, ze to trudne pytanie, ale moze
w przeciwienstwie do wielu, ktore zadalem Ci w ciagu ostatnich dni uda
Ci sie na nie odpowiedziec.

: Przy okazji zlamales prawa autorskie, ale to juz male
: piwo przy tym, prawda?
Nie. To nie jest prawda. Jezeli tak twierdzisz, poprosze o dowod. Jesli
laska.

: Nie bardzo mnie obchodzi, dlaczego probujesz za wszelka cene uniknac
: rozpoznania tego, co robi twoja firma i co ty w niej robisz
To dziwne, przez kilka ostatnich dni ciagle uzywales mojego nazwiska.
Artur to, Artur tamto, Artur winowajca, Artur niszczyciel, Artur i jego
genialny program, Artur jest winien, ze bramka news-mail dziala tak jak
dziala, Artur jest winien, ze moj netscape zle rysuje drzewka.

: robic z siebie bojownika przeciw NASK
Dlaczego twierdzisz, ze robie z siebie "bojownika przeciw NASK", ktory
jest firma, ktora mnie bezszczelnie okradla? Dowod.

: Ale udalo ci sie takim dzialaniem doprowadzic do tego, ze jestes tu
: lekcewazony
Sadzac po Twojej odpowiedzi, nie do konca.

: a ja (a pewnie nie tylko ja)
Wiem, my.

: nigdy bym nie polecil twojej firmy nikomu w zadnej usludze zwiazanej
: z Internetem
1. Troche wyzej napisales, ze nie interesuje Cie moja firma.
2. Jezeli uwazasz, ze moja firma jest nierzetelna; dowod.

: Co wiecej, szczerze wspolczuje tym cos czterem firmom
Skad te wesole dane? Dowod na to. Adresy firm, do ktorych chcesz wysylac
wyrazy wspolczucia.

: ktorej juz to zrobily, bo chcac
: niechcac twoja slawa opromienila rowniez je.
Dowod na niechcace opromienianie slawa.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala