Produkt lepszej jakosci

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 17:04:28 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Niestety, niekiedy nie. Bo nie są takie ślicne, gdyż nacisk przy ich
> tworzenou położono na działanie, a nie na wygląd. I nie udają, że
> nie trzeba niczego wiedzieć, żeby ich używać.

Produkt lepszej jakosci to rowniez ten, ktory dobrze wyglada (pod czym,
jak rozumiem kryje sie interfejs, sposob komunikacji z uzytkownikiem),
z polska wersja jezykowa i taki, ktory mozna dosc szybko i efektywnie
uzywac, czyli posiadajacy dobry system pomocy, dokumentacje, a takze
szybkie poprawki, pomoc techniczna, perspektywy rozwoju. Tak
przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i takie
polecam innym.

Jaroslaw Zielinski