Re: Produkt lepszej jakosci

Autor: Grzegorz Grudzinski (gsg_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 21:44:57 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> pisze:

>Produkt lepszej jakosci to rowniez ten, ktory dobrze wyglada (pod czym,
>jak rozumiem kryje sie interfejs, sposob komunikacji z uzytkownikiem),

To nie o produktach Microsoftu - one wyglądają dość fatalnie,

>z polska wersja jezykowa

a od ich tłumaczenia bolą zęby,

>i taki, ktory mozna dosc szybko i efektywnie uzywac,

nie można,

>czyli posiadajacy dobry system pomocy,

pomoc jest fatalna (choć ponoć za niemałe pieniądze można dokupić trochę
bardziej używalną),

>dokumentacje,

przychodząca z systemem jest minimalna, trzeba kupować drogie podręczniki,

>a takze szybkie poprawki,

o, to już na pewno nie Microsoft,

>pomoc techniczna,

słyszałem opowieści ludzi, którzy korzystali; nikomu nie życzę;

>perspektywy rozwoju.

ja wielkich nie widzę; skoro dotąd nic się nie poprawiło, to i pewnie już
się nie poprawi.

>Tak przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i
>takie polecam innym.

Ja tak samo. I to całkowicie eliminuje produkty Microsoftu.

Wszystkiego dobrego,
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
(przysłowie ludowe)