Autor: Grzegorz Grudzinski (gsg_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 21:44:57 MET DST
Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> pisze:
>Lech Szychowski wrote:
>>
>> Niestety, niekiedy nie. Bo nie są takie ślicne, gdyż nacisk przy ich
>> tworzenou położono na działanie, a nie na wygląd. I nie udają, że
>> nie trzeba niczego wiedzieć, żeby ich używać.
>
>Produkt lepszej jakosci to rowniez ten, ktory dobrze wyglada (pod czym,
>jak rozumiem kryje sie interfejs, sposob komunikacji z uzytkownikiem),
To nie o produktach Microsoftu - one wyglądają dość fatalnie,
>z polska wersja jezykowa
a od ich tłumaczenia bolą zęby,
>i taki, ktory mozna dosc szybko i efektywnie uzywac,
nie można,
>czyli posiadajacy dobry system pomocy,
pomoc jest fatalna (choć ponoć za niemałe pieniądze można dokupić trochę
bardziej używalną),
>dokumentacje,
przychodząca z systemem jest minimalna, trzeba kupować drogie podręczniki,
>a takze szybkie poprawki,
o, to już na pewno nie Microsoft,
>pomoc techniczna,
słyszałem opowieści ludzi, którzy korzystali; nikomu nie życzę;
>perspektywy rozwoju.
ja wielkich nie widzę; skoro dotąd nic się nie poprawiło, to i pewnie już
się nie poprawi.
>Tak przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i
>takie polecam innym.
Ja tak samo. I to całkowicie eliminuje produkty Microsoftu.
Wszystkiego dobrego,
-- Grześ
"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"
(przysłowie ludowe)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:16:21 MET DST