Re: Produkt lepszej jakosci

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 21:06:14 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> Produkt lepszej jakosci to rowniez ten, ktory dobrze wyglada (pod czym,
> jak rozumiem kryje sie interfejs, sposob komunikacji z uzytkownikiem),
> z polska wersja jezykowa i taki, ktory mozna dosc szybko i efektywnie
> uzywac, czyli posiadajacy dobry system pomocy, dokumentacje, a takze

jesli chodzi o dokumentacje, to oprogramowanie internetowe produkcji
Microsoftu praktycznie jej nie ma. Sprobuj na przyklad znalezc w dokumentacji
informacje o tym, jakie elementy HTTP/1.1 i w jaki sposob Microsoft
zaimplementowal w swoim proxy serwerze ... (a te informacje maja fundamentalne
znaczenie dla jego wykorzystania).

Chyba, ze piszac 'dokumentacja' masz na mysli podrecznik uzytkownika
w rodzaju 'klinkij OK' ? :-)

> szybkie poprawki, pomoc techniczna, perspektywy rozwoju. Tak
> przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i takie
> polecam innym.

No to w koncu polecasz oprogramowanie Microsoftu, czy nie ?
bo chyba nie twierdzisz, ze jego cechy to 'szybkie poprawki'
czy 'pomoc techniczna' ?

--w