Re: Produkt lepszej jakosci

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 12:04:35 MET DST

Dnia 5 Oct 98 o godz. 19:18, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> Produkt lepszej jakosci to rowniez ten, ktory dobrze wyglada (pod czym,
> jak rozumiem kryje sie interfejs, sposob komunikacji z uzytkownikiem),
> z polska wersja jezykowa i taki, ktory mozna dosc szybko i efektywnie
> uzywac, czyli posiadajacy dobry system pomocy, dokumentacje, a takze
> szybkie poprawki, pomoc techniczna, perspektywy rozwoju. Tak
> przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i takie
> polecam innym.
A dla mnie produkt lepszej jakosci to przede wszystkim stabilniejszy i
szybszy, a w nastepnej kolejnosci - pozbawiony zbytecznych bajerow, za to
zawierajacy mozliwie szeroki repertuar rzeczywiscie uzytecznych funkcji;
elastycznie konfigurowalny poprzez pliki konfiguracyjne o udokumentowanym
formacie; uzywajacy udokumentowanych formatow plikow danych. "Tak
przynajmniej ja rozumiem dobry program, takich staram sie uzywac i takie
polecam innym." ;-)
Zgadzam sie, ze licza sie takze dobre dokumentacje (z naciskiem na
"dobre"), szybkie poprawki (z naciskiem na "szybkie") i sprawna pomoc
techniczna (z naciskiem na "sprawna"), czyli cos, czego akurat
pewna firma na M nie ma... ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl