Re: Lokalizacja programow internetowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 17:42:05 MET DST

Dnia 5 Oct 98 o godz. 17:37, Jaroslaw Zielinski napisal(a):

> Jaroslaw Rafa wrote:
(tak w ogole, to moj list mial isc na polipa, zamiast prywatnie do ciebie -
odpowiedz tez tam przesylam...)

> No widzisz, wlasnie to swiadczy o subiektywnosci tlumaczenia. Witryne
> wymyslil Wladyslaw Majewski.
A zatem wiele sie nie pomylilem... ;-)

> Wedlug mnie wiekszsc uzytkownikow uzywa
> wyrazu "strona", ktory jest bardzo wieloznaczny
Ja zawsze staram sie przestrzegac rozroznienia - strona to jest pojedynczy
dokument HTML, opisany jednym adresem (ma sie rozumiec, z ilustracjami i
wszystkim co potrzeba ;-)), natomiast witryna to zespol powiazanych ze soba
stron.

> milionami witryn), uzywane jest tez "miejsce", widzialem "osrodek Web"
> (no ot od "Web site").
"miejsce" tez bylo od "site" ;-). Zamiast "witryna" mozna by tez jeszcze
powiedziec "serwis". Ale mnie sie akurat witryna podoba.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl