Re: Lokalizacja programow internetowych

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 23:38:40 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Ja zawsze staram sie przestrzegac rozroznienia - strona to jest pojedynczy
> dokument HTML, opisany jednym adresem (ma sie rozumiec, z ilustracjami i
> wszystkim co potrzeba ;-)), natomiast witryna to zespol powiazanych ze soba
> stron.

I tak i nie. "Strona" moze byc rowniez uzywana w sensie "na stronie
Jaroslawa Rafy", czyli na zespole stron in World Wide Web (zwlaszcza
prywatnych) prowadzonych przez Jaroslawa Rafe. A wiec "100 milionow
stron internetowych" moze oznaczac 100 milionow dokumentow HTML (co jest
prawdziwe), ale ktos moze zrozumiec to rowniez jako odpowiednik 100
milionow "witryn", czyli serwerow czy serwisow World Wide Web.

Jaroslaw Zielinski