Re: Polska w Internecie (nie off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 15:24:32 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> : Byc moze nalezy zaprosic rowniez przedstawicieli innych producentow,
>
> "Być może"? Znaczy się, MS na pewno, a innych być może? Ech... :(

Byc moze, poniewaz nie jestem pewien ich zainteresowania Internetem w
Polsce, poziomu wiedzy o nich czy niewiele wiem dzialaniach zwiazanych z
Internetem na polskim rynku. Jesli znasz przyklady takich dzialan -
powiedz, to przekona mnie, ze trzeba takze ich zaprosic.

Jaroslaw Zielinski

PS. Na miejscu komisji raczej zapraszalbym na dyskusje kilku ekspertow,
mozliwie takze niezaleznych, natomiast wieksze grono, firm internetowych
i producentow poprosil o pisemne ekspertyzy, czy na przyklad stworzyl
liste dyskusyjna na ten temat. Daloby to znacznie lepszy efekt
informacyjny niz kilkugodzinne zebranie co jakis czas.