Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 12:34:02 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:

: Dyskusja toczy sie o to, czy nalezy zapraszac przedstawiciela Microsoft
: na obrady komisji dotyczace Internetu. Ja uwazam, ze tak, poniewaz
: Microsoft jest zainteresowany tym, co sie dzieje w polskim Internecie.

(a) Wojsyl, ts, jwr, szymon (i sporo innych osób, których nie wymienię
    z braku miejsca) także są. I śmiem twierdzić, że dla rozwoju
    Internetu w Polsce zrobili nieporównywalnie więcej od MS.
    [tak, wiem, że w/w pewnie by nie chcieli się tam pojawić]

: Byc moze nalezy zaprosic rowniez przedstawicieli innych producentow,

"Być może"? Znaczy się, MS na pewno, a innych być może? Ech... :(

--
	Leszek.
-- lech7_at_pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS -