Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 15:27:36 MET DST

Lech Szychowski wrote:

> Stoi. Hint: porównaj jakość produktów, i weź pod uwagę, że produkty
> (zwłaszcza te lepszej jakości) nie tworzą/"piszą" się same.

Hm, to lepszych produktow nie da sie sprzedawac masowemu uzytkownikowi?
Ja widze kilka dobrych rzeczy w rozwoju Linuxa w Polsce, moze mniej
technicznych, a wlasnie bliskich marketingowi, takich jak rozwoj
polskiej dokumentacji czy tlumaczenie KDE. I to jest wlasnie droga do
zbudowania czegos konstruktywnego - realnej propozycji dla masowego
uzytkownika komputerow osobistych.

Jaroslaw Zielinski