Re: Lokalizacja programow internetowych

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 07:56:21 MET DST

Robert Maron wrote:

> On Sun, 04 Oct 1998 18:24:37 +0200, Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
> : Zapewnie z twoim punktem widzenia spraw lokalizacji zgadza sie w Polsce
> : Netscape w osobie Suresha Patela.
> lepiej nic nie robic, niz psuc

A ja uwazam, ze lepiej cos zrobic, niz nic nie robic. Bo to, czy program
jest dobrze czy zle przetlumaczony, jest w duzym stopniu sprawa
subiektywna: w przypadku pakietu Internet Explorera ja mam zastrzezenia
do paru terminow, takich jak witryna; sa tacy, ktorym ta witryna sie
podoba. Nie przeszkadza to jednak korzystac z 90 procent tlumaczenia
wielu ludziom, ktorzy dzieki temu moga lepiej wykorzystac program,
niekoniecznie znajac angielski.

Jaroslaw Zielinski