Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 19:01:08 MET DST

: > : To znaczy ile kosztuje zalozenie i roczne utrzymanie domeny w co.pl,
: > : wlaczajac do utrzymanie primary i secondary dns? Akurat bede pisal o
: > : polskich domenach, wiec interesuja mnie profesjonalne komercyjne
: > : alternatywy dla systemu domen oferowanego przez NASK...
: > Chetnie pomoge Ci napisac ten artukul. Przepraszam, ale z ostatniego
: > zdania wynika, ze nie masz pojecia o czym piszesz.

: To znaczy?
1. Sformulowanie, ktorego uzyles implikuje niekomercyjnosc uslug
   firmy NASK.
2. Firma NASK nie oferuje systemu domen.

: PSS. Dyskusja wokol co.pl juz mi bardzo pomogles.
Nie przypominam sobie dyskusji wokol tej domeny. Oswiec mnie i napisz
co wynisles z dyskusji, ktorej de facto nie bylo.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala