Re: Czyj to IP ?

Autor: Bartek qla Kulicki (bartek_at_removeme.lords.com)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 14:15:49 MET DST

>Mordować nie będę nikogo, ;))
>Powyższe posłuży za "lameness proof" dla niejakiego "Rafal K. Wojcik"
><rafaello_at_box43.gnet.pl> alias "Simon_" <camillo_at_box43.gnet.pl> [więcej
>aliasów (chwilowo) nie znalazłem :))], ogłaszającego się na
>news://pl.misc.telefonia, jako rzekomy "Koordynator ds. Transmisji
>Danych" (sic!!!) który "pracyje w NETIA Telekom S.A. Region Zachodni"
>nadawał swoje posty z:
>195.117.181.167 j/w
>195.117.181.163 (dial-up jak sądzę :))
>195.117.181.171 (-------- || ---------)

Rafal Wojcik jest pracownikiem Netia Telekom S.A. Zachod na stanowisku
Koordynator ds. Transmisji Danych :)
sam go namawialem do wlaczenia sie na pl.misc.telefonia w zwiazku z licznymi
pytaniami
dot. Netii
niestety na dobrych checiach sie skonczylo z tego co wiem Rafal jest teraz
dosyc zajety sprawami sluzbowymi... :((((

>e-mail: virous_at_kki.net.pl, jeśli w/w nie działa to: virous_at_box43.gnet.pl

zamiast bawic sie w detektywa - lepiej bylo zapytac publicznie czy ta osoba
jest tym za kogo sie podaje...
ps. przepraszam ze tak pozno z tym postem na grupe ale mialem odlaczony
telefon na dwa tygodnie :))))

#bartosz kulicki - bartek/at/lords.com
#univeristy of gdansk - business administration faculty - IT dept.
# --