Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 12:17:30 MET DST

: Dyskusja toczy sie o to, czy nalezy zapraszac przedstawiciela Microsoft
: na obrady komisji dotyczace Internetu. Ja uwazam, ze tak, poniewaz
: Microsoft jest zainteresowany tym, co sie dzieje w polskim Internecie.
Dzieki za przypomnienie.
Zainteresowany podobnie jak: Sun, Oracle, SCO, Novell, HP, Dell, Digital,
Netscape i wielu innych. Polska jako wspanialym rynkiem zbytu
zainteresowanych jest wiele firm.

: Dlaczego nie ma SPUI
Moze w zamian dwa miejsca dla ms?

: Dlaczego nie ma ludzi z Polskie Izby Informatyki, Telekomunikacji
Sa, wystarczy przeczytac.

: Wiec dalej twierdze, ze nie napisalem nic o "kiepskich programach".
Gorszy, wiec w porownaniu z lepszym - kiepski.

: Bardzo mi przykro z tego powodu. Zauwazylem to, wiec wyjasnilem, ze to
: co myslales, ze mam na mysli, nie jest tym, co mialem naprawde na mysli.
Szkoda, ze nie zauwazyles, ze nie zastanawiam sie nad tym co miales na
mysli piszac jakies slowa, ale nad tym co napisales.

: A ile kosztuje zalozenie i roczne utrzymanie domeny w co.pl?
Zalozenie nie kosztuje nic. Utrzymanie primary lub secondary dns jest
dwunastokrotnie (12) tansze niz w instytucji dzialajacej w imie dobra
spolecznego.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala