Re: Rozwoj Internetu

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 23:02:25 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> A znasz duzo takich przykladow serwisow stworzonych przez Netscape czy
> inne korporacje informatyczne? Projekty te sa prowadzone dla klientow,

A czy to Netscape czy Microsoft zostal zaproszony na spotkanie podkomisji ?

[...]

> Przykladem takiego dosc bezposredniego wplywu sa kanaly informacyjne w
> IE, ale akurat im sie nie za bardzo powiodlo... i trudno powiedziec,
> dlaczego.

a jaki to ma zwiazek z Internetem ?
czy znasz specyfikacje protokolu wykorzystywanego przez te kanaly
(ja nie znam) ?

W kazdym razie nie mow, ze prywatne rozwiazania jakiejs firmy, chocby
nazywala sie Microsoft, dobrze sluza Internetowi. Podstawa dzialania Internetu
sa i byly otwarte standardy.

Tymczasem Microsoft wydaje sie wciaz nie odrozniac Internetu od MSN :-(

--w