Re: Rozwoj Internetu

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:21:33 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Przyklad jakiegos stworzonego przez Microsoft serwera internetowego
> w Polsce ? (nie mam oczywiscie na mysli serwerow uzywajacych oprogramowania
> Microsoftu, tylko jakis *serwis* stworzony przez Microsoft dla dobra
> Internetu w Polsce).

A znasz duzo takich przykladow serwisow stworzonych przez Netscape czy
inne korporacje informatyczne? Projekty te sa prowadzone dla klientow,
wiec serwer, jesli powstanie bedzie serwerem klienta, ale moze tak byc,
ze to Microsoft czy inna korporacja jest inicjatorem stworzenia takiego
serwera. Microsoft moze na przyklad udostepnic bezplatnie
oprogramowanie, cos w tym stylu jak Sun dla Sunsite.

Przykladem takiego dosc bezposredniego wplywu sa kanaly informacyjne w
IE, ale akurat im sie nie za bardzo powiodlo... i trudno powiedziec,
dlaczego.

Jaroslaw Zielinski