Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 02:07:14 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:
> [...]
> Wlasnie dzieki tej polityce marketingowej i polityce produkcyjnej
> Internet w Polsce moze sie rozwijac. Rowniez dzieki tej polityce bedzie
> mozna z niego korzystac jako platformy handlu elektronicznego czy
> wymiany dokumentow, gdy zostana zalatwione sprawy clearingu kart
> kredytowych i podpisu elektronicznego. Byc moze dzieki tej polityce
> bedzie mozna uzyskac dostep do platnych serwisow informacyjnych.

Super... I może jeszcze Maria Skłodowska-Curie też pracowała w
Microsofcie?

Przykro mi, ale ręce mi opadają od takiej argumentacji, gdzie brak
konkretów, a polityka marketingowa jest cudownym lekarstwem na wszystko.
A w ogóle to MS zrobił dużo dla rynku, bo gazety mogą za friko dołączać
IE do kompaktów.

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND