Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:32:42 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:
[...]
> No, ale Microsoft tez na poczatku specjalnie pieniedzy nie mial...
> Tylko, ze myslal, pracowal, myslal, lata mijaly, imperium sie
> zbudowalo...

Ale z Internetem wiele wspolnego to nie mialo, prawda ?

> Nic nie stoi na przeszkodzie, by pod sztandardami "open source", Linuxa,
> GNU, freeware zrobic to samo. Gates nie mial od razu Internetu, by
> rozpowszechniac swoje idee, wiec jest pewien handicap.

Mam nadzieje, ze do tego wlasnie nie dojdzie.
Na tym wlasnie polega fundamentalna roznica miedzy ideologia Internetu,
a Microsoftu i stad bierze sie niezrozumienie Internetu przez ludzi
patrzacych na niego przez pryzmat Microsoftu i jego pieniedzy.

Cytat ze strony WWW Microsoftu:

        Microsoft(R) Windows NT(R) Server operating system is the most
        complete server platform for your most demanding Internet and
        corporate intranet needs. It transforms the Web into simply
        another part of your operating system [...]

:-)

--w