Re: CD-ROMy i Internet

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:41:52 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Gdzie ja juz to slyszalem ... "nie uzywajcie Internetu, bo zapychacie lacza !".

Istnieje roznica miedzy tym, co napisales: "Kupcie CD-ROM, to odciazycie
lacza". Zreszta jest zawsze mozliwosc wyboru i wlasnie dobrze, ze jest.
Ja raz instaluje przegladarke z CD a raz sciagam z sieci. Jak mi
wygodniej.

> Podstawowe wady publikacji oprogramowania na CD:
[...]
> nie mowiac juz o tym, ze promowanie dystrybucji oprogramowania
> na CD w roku 1998 to jednak przezytek, a w kazdym razie podejscie bardzo
> konserwatywne.

Merytorycznie - zgoda. Ale dla uzytkownikow Internetu z dial-upem TPSA i
przegladarkami majacymi po 20-50 MB? Jak istotna czesc tych uzytkownikow
bedzie miala jako alternatywe kablowke albo ajkis ADSL z abonamentem za
200 zlotych miesiecznie, to racja - mozna wszystko sciagac z sieci. Jak
bede mial polaczenie po kablowce, sam z rozkosza bede zapychal ICM...

Jaroslaw Zielinski