Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 21:00:35 MET DST

Artur Grzymala wrote:

> Wydaje sie dazyc? Do czego dazy W3?

W3C przygotowuje rekomendacje dla HTML i niesmiale wskazowki, jak moze
byc dane polecenie renderowane. To czy i jak sie bedzie chcialo to
implementowc zalezy od producenta.

> Wedlug mnie jest to dazenie do monopolizcji rynku. Nie mam problemow z
> korzystaniem z internetu, a uzywam jedynie darmowego oprogramowania.

Nic nie stoi na przeszkodzie, by wszyscy uzytkownicy Internetu w Polsce
uzywali darmowego oprogramowania. Wystarczy pomyslec, jak to zrobic i
zabrac sie do tego. Juz 22 X konferencja linuxowa, mozna zaczac
krucjate...

> Pamietasz, co twierdzilo AT&T, gdy dobral sie do nich urzad antymonopolowy?

A wiec najlpeszy sposobow na darmowe oprogramowanie dla wszystkich to
napuscic na Microsoft urzad antymonopolowy? A moze po prostu troche
lepszego marketingu? Taki drugi Linus z zacieciem marketingowym Billa?

Jaroslaw Zielinski