Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 23:47:52 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> writes:

> CO nie ma zamiaru odbierac NASKowi zadnych domen.

To mnie nie interesuje.

> Czy uwazasz, ze
> stworzenie konkurencji dla monopolisty jest zle?

Ja uwazam, ze stworzenie konkurencji w DNS nie jest mozliwe.
Po prostu konkurencja moze istniec wtedy, gdy jedna firma moze
wyprodukowac towar (usluge itp) taki, jaki wyprodukowala inna.
W DNSie nie jest to mozliwe, podobnie jak niemozliwa jest
konkurencja np. w przestrzeni nazw firmowych.

> Jezeli to zdanie nie jest zupelnie nie na temat, to musi to byc metafora.
> Z moich informacji wynika, ze CO poprawia bledy NASK.

Dobre. Dawno sie tak nie usmialem.

Mam nadzieje, ze to informacje z pierwszej reki :-)

> Nie wiedzialem, ze
> NASK jest miejscowym bogiem (nawet przez duze Beee). Przy takim podejsciu
> moge zrozumiec Twoje intencje, podobnie jak inkwizycje.

??? Moze sie nie znam, ale czy to twierdzenie to zart, czy moze ma
jakiej podstawy?

Swoja droga, nie wiem gdzie tak na prawde lezy problem w domenach
w.pl (czy z.pl), albo np. w co.pl (oczywiscie poza znajdowaniem sie
ich w samym TLD). Problem lezy w www.zamosc.pl (tu raczej lezal)
i podobnych im.

--
Krzysztof Halasa