Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 17:32:29 MET DST

Krzysztof Krol wrote:

>Dziekuje za niezwykle ciekawa wymiane postow. Przez pewien czas nie bylem
>pewien o kogo chodzi :)))))

NO NARESZCIE! Prowokowalem, prowokowalem, az sie doczekalem odpowiedzi -)))))

>Wyjasnienia:
>1. Nie ukrywalem sie. Czasami wystepowalem po prostu ze skroconym
>nazwiskiem.
Przepraszam za posadzenia, rzuca to nowe swiatlo na zamierzchla historie
Fidonet w Polsce. Kto w takim razie byl Andrzejem Brzeskim.

>2. W FIDO laczylem sie z kilkoma BBS-ami. Najczesciej do HOF
HOF?

>3. Nie przegralem wyborow, tylko sie wycofalem z kandydowania (nie wiem czy
>przegralbym czy wygralbym)

Oczywiscie, naduzylem skrotu myslowego - chodzilo mi o KPN. Przepraszam.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.