Re: iexploder contra netscape

Autor: Andrzej Bagiński (Andrzej.Baginski_at_idk.com.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 17:34:05 MET DST

Jakub Martynski <Jakub.Martynski_at_spam.is.lame.org> wrote:
> Jak to nie jest, były gdzieś app-default'sy Netscape'a
> przetłumaczone..
> Ooo, zobacz na http://www.idk.com.pl/pl/netscape <- tam chyba były..

Tak, były dla wersji UNIXowych ale od ponad roku dostęp do nich został
zablokowany w związku z oficjalną lokalizacją robioną przec Clico dla firmy
Netscape.

Pojawił się też następny problem związany z porozumieniem między firmą
Netscape a Caldera w sprawie lokalizacji wersji Linuxowej. Caldera ma
wyłączność na robienie/dystrybucję softu do lokalizacji jak i wersji
zlokalizowanych dla Linuxa oraz na wydawanie zgody na robienie jakiejkolwiek
wersji językowej dla Linuxa.

Próbowałem "gadać" o polskiej wersji zasobów dla Linuxa z Calderą, ale nie
udało mi się z nikim odpowiedzialnym za te sprawy skontaktować, a jeśli nawet
udało to IM na tym nie zależało.

Pozdrawiam

Andrzej

--
 IDK Internet Sevices   |  e-mail: Andrzej.Baginski_at_idk.com.pl